sábado, 15 de janeiro de 2011

Υστερία - Περίληψη της υπόθεσης








Υστερία, η Ψυχή-Soma: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ - HISTERIO-EPILESIA;


"Μην πιστεύετε σε Leprechauns, βρίσκονται επίσης, η Nutty αγόρι, Ziraldo"


1. Εισαγωγή:

Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εντοπίσει ορισμένα σημεία σχετικά με την υστερία στο σύγχρονο κόσμο η οποία με τη σειρά του έχει ενδιαφέρον για σπουδές στην κλινική πρακτική μου, ή στο "Τρέχουσα εργασία" μου, το "Ψυχο-Soma," η έκθεση μία υπόθεση Έκθεση και θεωρητικές επιδράσεις που έχουν υιοθετήσει.

2. Σχετικά με την Σύγχρονη Κλινική:

Outeiral παρουσιάζοντας το έργο του «Η Κλινική μεταβατική" παραθέτει Clarisse Lispector, μια φράση, "Για να γράψετε είναι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε, προσπαθούν να αναπαράγουν την irreproducible, είναι αισθητή μέχρι την τελευταία τέλος την αίσθηση ότι παραμένει ασαφής και σφικτό" Αυτό είναι ό, τι περισσότερο από μου φέρνει έμπνευση αυτή τη στιγμή, "γράφω για να σώσει τη ζωή κάποιου, μάλλον δικό μου." Τούτου λεχθέντος, θα προσπαθήσω να contextualize την κλινική, τις δυνατότητές του, αδύνατα της, το δεύτερο, ότι λίγο μιλήσουμε. Και πάλι αναφέροντας Outeiral που μεταφράζει με αναμφισβήτητη ευαισθησία του "Αναζητώντας να μας βοηθήσει να αντέξει τη μοναξιά, την αβεβαιότητα, η αποχή, την περιέργεια και μην ξέροντας ότι, μεταξύ πολλών άλλων παραγόντων, αποτελούν μέρος της καθημερινής κλινικής μας (...). Σε αυτό το πλαίσιο, θα ήθελα να μιλήσω για την υστερία, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι γίνονται θεωρητικές αναθεωρήσεις. Σήμερα όμως μιλάμε για περισσότερα από την εξαφάνιση των «Υστερική» από την αντίληψη των εκδηλώσεων και σήμερα μπορεί να προσφερθεί: ή μάλλον το ερώτημα: Υπάρχει στο σύγχρονο κόσμο, το χρόνο, δυνατότητα συμμετοχής σε αυτή την εκδήλωση ψυχικών;


3. Στις υστερίας.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει ανάγκη για μια θεωρητική ανασκόπηση του Υστερία από τον Φρόιντ. Ενώ Boll (2000) αναφέρει ότι σε κάθε δοκιμασία για την Υστερία είναι απαραίτητο να αναφερθώ σε διάσημους στίχους του. Σύμφωνα με τον συγγραφέα στην υστερία όταν σκεφτόμαστε τους ανθρώπους διαταραχθεί από τη σεξουαλική του σωματικές απαιτήσεις και τη σεξουαλική καταπίεση ιδέες. Να ξεχνά τη μετατροπή, superidentificadas με άλλους, να εκφραστούν θεατρικά, αφηρημάδα, αντί για την ύπαρξη αυτού που ακόμα ασκούν την επιλογή, στη συνέχεια, για την ψευδαίσθηση της παιδικής αθωότητας στην mundanity της ενήλικης ζωής.
BERLINCK (1997) ρωτάει: Μετά από όλα όσα έχουν λεχθεί και γραφεί για την υστερία με ψυχαναλυτές του χθες και του σήμερα είναι ότι υπάρχει χώρος για κανέναν άλλο να μιλήσει ή να πω κάτι σχετικά με το τι αποτελεί βασικό μέλημα της κλινικής και θεωρίες Εγκαινιάστηκε από τον Φρόιντ; Εδώ ο συγγραφέας του "Ή μήπως είναι η ώρα να ακούσουμε τη σιωπή αυτών που έχουν κάτι να μας πει:? Υστερική τους εαυτούς τους"
Θεωρητικό πλαίσιο εντός του οποίου θα αφορούν μια υπόθεση η οποία μου έστειλε πριν από μερικά χρόνια ότι θα επιστρέψει στο κείμενο αυτό. Αλλά και για τα δύο, νομίζω ότι ορισμένες σημαντικές θεωρητικές αναθεώρηση που εξακολουθούν να συνεχιστεί.
KHAN γράφει ότι από τα πρώτα γραπτά του Φρόιντ, πριν από 100 χρόνια, δεν είχαμε τόσο στη βιβλιογραφία που θα μας επιτρέψει να κατανοήσουμε καλύτερα τις υστερικές, ωστόσο κλινική τους κατάσταση ήταν λάθος για πιο σοβαρές διαταραχές της προσωπικότητας του.

«Όλοι γνωρίζουν ότι ο Φρόιντ αρχικά αποδόθηκε αυτό δεν γνωρίζει την πραγματική της σεξουαλικής αποπλάνησης στην παιδική ηλικία πριν να μπορούν να συσχετιστούν με τα φαντάσματα της αποπλάνησης κατασταλεί η ασθενής εξέφρασε σήμερα από σωματική γλώσσα, τα οποία όμως αρνήθηκε να λάβει γνώση ψυχικά »(M. Khan)

Masud Khan για "είναι αλήθεια ότι η υστερία κατά την έναρξη της ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης του, αντικαθιστά τη σεξουαλική εκμετάλλευση των αυτο-ανάπτυξη των λειτουργιών του σώματος μπορώ να καταλάβω γιατί δεν είναι μόνο αποδεικνύει ουσιαστικά αμφίθυμη και εχθρική προς έμφυτες ικανότητες του εαυτού, αλλά και επειδή ένας μάρτυρας εχθρική και ζηλιάρης αποστροφή σε σχέση με κάθε πράξη σχετικά με το αντικείμενο που αγάπησα, κατά τη διάρκεια της ενήλικης ζωής "


4 - Εμφανίστηκε Ana

Ana "εμφανίστηκε". Το λέω αυτό γιατί δεν αναζητούν περίθαλψη. Ήταν έφερε κυριολεκτικά «με το χέρι" από τον νευρολόγο του σε ένα αυτοσχέδιο κλινική σε μια δημόσια υπηρεσία. Πριν την είσοδο στο δωμάτιο μίλησε με τον γιατρό του, μεταξύ άλλων, όπως περίμενε έξω από το γραφείο. Μου είπε: "Έχει Histerio-επιληψία! Ήδη καταβάλει όλες τις δυνατές εξετάσεις. Τίποτα δεν βρέθηκε. επιληπτικές κρίσεις του είναι σοβαρή και δεν ανταποκρίνονται σε φάρμακα καθόλου. Εμείς αλληλεπιδρούν σε μια κλινική για παρακολούθηση του ύπνου σας. Έτρεξε μακριά από το λεωφορείο φανέλα στο σπίτι του. 40 χιλιόμετρα Επαναλαμβάνει: Έχει Histerio-επιληψία. Χρειάζεται να κάνουμε ανάλυση. "


5 - Πρόκειται για μια υστερική:

Bolla Για το υστερικό, το σώμα σας απαιτεί μια λογική που ο ίδιος απεχθάνεται. Αντικαθιστώντας το σώμα του που κινούνται από τη βιολογία για το "άλλο" καλολογικά στοιχεία που συμβολίζουν τα βάσανά τους για μετοχές που αποδυνάμωσε τους, αν και παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη δυσχερή θέση αυτών.

(Θα παραμείνει αδιάφορη σε αυτό το όργανο. Του Σεξουαλικότητα και αν και φαίνεται δυσαρμονική σεξουαλική καταπίεση ιδέες, πιστεύει, κατά παράδοξο τρόπο, θα γίνει ένα πολύ ισχυρό πυρήνα αυτού που είχε απαγορευτεί και ότι προσπαθεί συνεχώς να επιστρέψει στην συνείδηση. Αυτός θα είναι πάντα αποσύνδεση των εν λόγω επιστροφών, κοιτάζοντας το κρύο και ασκητική. Ή μπορείτε να κάνετε ακριβώς το αντίθετο, να γίνει ένα είδος γενικού διευθυντή του εσωτερικού κόσμου του, εμφανίζοντας τις δικές του ιδέες για το θέατρο Bolla Γ. 2000)

Συνεχίζει ο συγγραφέας, που στο μέσον αυτών των άκρων, το υστερικό εμφανίζεται χάνεται στο δικό του κόσμο. Ένας κόσμος ονειροπολήματα στην οποία, μεταξύ άλλων, οι δυνατότητες μπορεί να παραμείνει ένα αιώνιο αθώα, που ζουν με ένα παιδί μέσα στο σώμα των ενηλίκων. Μπορεί να μεταδώσει δύναμη με την ψυχική κατάσταση της έτσι ώστε οι άλλοι με παρόμοια ιδιοσυγκρασία, μπορούν να ταυτιστούν με τα δεινά τους. Συνέχεια Boll: "Θα μπορούσε να βρεθεί σε μια κοινότητα kindred, όλα διαβίβαση συμπτώματα που έρχονται και παρέρχονται, το δικό της στο Διαδίκτυο μέντιουμ."

6 - Το μυαλό και η Ψυχή-Soma:

Αμπράμ στο βιβλίο του "Η Γλώσσα Winnicott," γράφει ότι η συμβολή των Winnicott να Ψυχοσωματική θα αρχίσει τις εργασίες το 1949 σε ένα έργο 1949 του μυαλού και η σχέση του με την Ψυχή-Soma που θα εμπνέεται από ένα σχόλιο Ernest Jones σε ένα κείμενο του 1946 στην οποία θα αναγράφεται η ένδειξη "Δεν νομίζω ότι το μυαλό υπάρχει σαν οντότητα."
Winnicott Συμφωνώ, αλλά προσθέτουν ότι στην κλινική πρακτική τους, θα έχουν παρατηρήσει ότι υπήρχαν ασθενείς που αισθάνθηκε το μυαλό του κάπου αλλού, τότε σαν να ήταν μια ξεχωριστή οντότητα.

"Αυτό το απόσπασμα ... με ενθάρρυνε να προσπαθήσει να πάρει τις δικές μου ιδέες γύρω από αυτό το θέμα τόσο μεγάλη και δύσκολη. Το σχήμα του σώματος, με χρονική και χωρική πτυχές της, παρέχει ένα πολύτιμο παράδειγμα του διαγράμματος ότι το άτομο έχει τον εαυτό του. Από εκεί πιστεύω ότι υπάρχει μια σαφής θέση για το μυαλό. Στην κλινική πρακτική συναντούμε το μυαλό ως μια οντότητα που βρίσκεται κάπου στον ασθενή ... "
(Winnicott, μυαλό και η σχέση της)


Winnicott χρησιμοποίησε τον όρο "μυαλό" για να περιγράψει την πνευματική λειτουργία παρόμοια με την αποσύνδεση του ατόμου που αισθάνεται του ως μια οντότητα που δεν αποτελεί μέρος της την αίσθηση του εαυτού. Σε μεταγενέστερο σημείο του έργου του, Winnicott αναφέρεται σε αυτό το φαινόμενο ως «διάσπαση του πνεύματος." Είναι αυτή η διχασμένη προσωπικότητα που Winnicott χρησιμοποιεί όταν γράφετε για ψυχοσωματικές ασθένειες.

Στη μελέτη τους, Winnicott υφαίνει μια κριτική για τους γιατρούς που επιμένουν να βλέπουν μόνο τη φυσική συνιστώσα του ασθενούς, δεν βλέπουμε ότι οι ψυχοσωματικές διαταραχές βρίσκονται "μεταξύ της ψυχικής και σωματικής."

"Αυτές οι γιατροί αρκετά προβληματισμένη από τη θεωρία του, κατά τρόπο ενδιαφέροντα, πολλές από τις οποίες παραβλέπουν τη σημασία που το φυσικό σώμα κατέχει, η οποία αποτελεί μέρος του εγκεφάλου (." (Winnicott, Νου και της σχέσης της))

Για Winnicott, στην υγιή ανάπτυξη, την ψυχή και soma είναι δυσδιάκριτες, καθώς και η ανάπτυξη βρέφος και το παιδί που εμπλέκονται. Το άτομο που υποτίθεται ότι υγιή αίσθηση του εαυτού είναι μέρος του σώματός σας.





"Αυτό είναι ένα σώμα. Η ψυχή και το soma δεν μπορούν να διακριθούν, εκτός από το πώς βλέπουμε. Μπορούμε να τη σειρά τους στον φορέα ή στην ψυχή που αναπτύσσει. Πιστεύω ότι η ψυχή λέξη σημαίνει εδώ η φαντασία επεξεργασία των στοιχείων, τα συναισθήματα και τις σωματικές λειτουργίες, η σωματική άσκηση. Γνωρίζουμε ότι αυτή η ευφάνταστη επεξεργασία εξαρτάται από την ύπαρξη και την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου, ειδικά ορισμένα μέρη. Η ψυχή, ωστόσο, δεν είναι αντιληπτό από το άτομο ως βρίσκονται στον εγκέφαλο, ή ακόμα και κάπου αλλού. Σιγά-σιγά πτυχή της ψυχής και των σχετικών Soma στην αυξανόμενη πρόσωπο εμπλακεί σε μια διαδικασία μεταξύ των σχέσεων. Αυτή η αλληλεπίδραση μεταξύ ψυχής και Soma είναι σε πρώιμο στάδιο της ανάπτυξης του ατόμου. "(Winnicott, μυαλό και η σχέση της)


Αυτή η σχέση μεταξύ ψυχής και Soma είναι το κεντρικό σημείο από το οποίο η αίσθηση του εαυτού αναπτύσσεται.

«Σε ένα μεταγενέστερο στάδιο, το ζωντανό σώμα, το οποίο έχει όρια, ένα εσωτερικό και εξωτερικό, το άτομο αισθάνεται έτσι ώστε να αποτελέσουν τον πυρήνα του εαυτού φαντασία." (Winnicott, μυαλό και η σχέση της)

Ως αποτέλεσμα, ο πυρήνας του εαυτού που προέρχεται από τις αρχές της σχέσης μητέρας-παιδιού τελειώνει η έννοια της ολοκλήρωσης μεταξύ μυαλού και σώματος.

«Ας γίνει δεκτή η αρχή ότι η υγεία της ανάπτυξης ενός ατόμου συνδέεται με τη συνέχεια της ύπαρξης. Η έναρξη της ψυχής-Soma δίνεται μαζί με ορισμένες γραμμή ανάπτυξης που κάνει τη συνέχεια της ύπαρξης δεν διακόπτεται, με άλλα λόγια, ότι υπάρχει μια υγιής ανάπτυξη συστημάτων έγκαιρης Blink-άθροισμα υπάρχει ανάγκη για ένα τέλειο περιβάλλον. Αρχικά η ανάγκη αυτή είναι απόλυτη. "(Winnicott, μυαλό και η σχέση της)

Winnicott αναφέρεται σε συνολική αναγνώριση από τη μητέρα στο βρέφος, που είναι ακριβώς αυτό δημιουργεί ένα τέλειο περιβάλλον. Αυτό σημαίνει ότι είναι σε θέση να χειρίζονται, να διαχειρίζονται και τη φροντίδα για το μωρό σας με ενδιαφέρον, την προστασία του, και με όλα τα στοιχεία της αγάπης. Αν όλα πάνε καλά στα πρώτα στάδια, θα δώσει στο μωρό την αίσθηση του να είσαι μόνος και να ασκηθεί σε σώμα του.


7 - Hannah παρόντες.

"Είναι σαφές ότι η υστερία δεν έχει εξαφανιστεί, αλλά αυτή είναι πιο έμπειροι και αντιμετωπίζεται ως η κατάθλιψη (...) για να την αντικαταστήσει είναι έζησε και συνοδεύεται, στην πραγματικότητα, για την εκτίμηση των ψυχολογικών διεργασιών της κανονικοποίησης, εις βάρος των διαφορετικών μορφών εκμετάλλευσης του ασυνείδητου (...) στην ψυχανάλυση, ψυχοφαρμακολογία, για την ψυχοθεραπεία, την ομοιοπαθητική. " (ROUDINESCO 2000)



7.1: Σχετικά με το Περιβάλλον: Ο τόπος όπου η Άννα παρακολούθησε αξίζει μια περιγραφή. Ήταν μια δημόσια υπηρεσία για 20 χρόνια. Ήταν μέρος ενός σχεδίου για τη φροντίδα για τους φτωχούς. Ο αριθμός των ερωτημάτων ήταν περιορισμένο και ήταν εκεί ξεκίνησε τη σύμβαση εργασίας. Θεραπευτικές διαβουλεύσεις; Μάλλον. Δεν χωράει εδώ συζητήσουμε Θεραπευτικές διαβουλεύσεις, παρότι το πλαίσιο θα άξιζε μια τέτοια θεωρητική split.
7.2: Η υπηρεσία και η Χάνα

Ana ξεκίνησε τις θεραπείες και τις ιστορίες τους. Κατά τη στιγμή της μόλις πάνω από 20 ετών, παντρεμένος με ένα γιο. Σύμφωνα με προήλθε της από μια οικογένεια και μια πολύ αυστηρή Ο πατέρας, και ο παίκτης των "μπόουλινγκ". Ana λέει ότι ερωτεύτηκε, όταν ο σύζυγός της θα έχουν 17 έτη. Λέει όχι μια μεγάλη αγάπη, αλλά, επιπλέον, αυτή η σχέση θα ήταν ένας καλός τρόπος για να εγκαταλείψουν την οικογενειακή εστία. Ερωτηθείς από εμένα περίπου αναφερθεί κατάσχεση συμπτώματα που μοιάζουν με του που ο νευρολόγος είχε πει. Αλλά κάτι αποκαλύπτεται για να είναι πολύ ενδιαφέρων τρόπος: σπασμοί τους ξεκίνησε ακριβώς τη στιγμή που ξεκίνησε τη σχέση της με το φίλο της, ενάντια στη "βούληση του πατέρα." επιληπτικές κρίσεις του ήταν σε σημαντικούς αριθμούς, σε διαφορετικές καταστάσεις, ακόμη και τότε δεν συνδέονται με οποιαδήποτε ειδικότερη κατάσταση, όπως είναι η κατάσταση στρες, η σεξουαλική πράξη, τελικά εμφανίστηκαν όχι τυχαία ανταποκρίνεται στη φαρμακευτική αγωγή και τις διάφορες απόπειρες τους. νευρολογική εξέταση του δεν έδειξε καμία αλλαγή σε όλα.
Αρχικά Ana φαίνεται κακή θέληση. Αλλά ήταν πάντα στο καθήκον. Χωρίς καθυστέρηση. Είναι αξιόπιστη παρόντες. Ήλπιζα.
Από το δεύτερο μήνα εκθέσεις Hannah ότι κατασχέσεις της έχουν αλλάξει. Υπήρχαν τόσο συχνές και οι περισσότεροι δεν συνέβη στο δρόμο.
Ερωτηθείς για τη σχέση τους, ο γάμος τους λέει ότι όταν άρχισε να βγαίνει της, στη συνέχεια, έμεινε έγκυος και έκρυψε την εγκυμοσύνη για όσο μπορείτε και όταν δεν ήταν πλέον δυνατόν να τρέχει μακριά από το σπίτι και ποτέ δεν ήρθε σε επαφή με τους γονείς. Ο γιος του γεννήθηκε, και αυξήθηκε μόνο κατασχέσεις τους. Τη ρώτησα γιατί κρύβει μια τέτοια οδυνηρή εγκυμοσύνης και ότι αυτό εγγονός. Γιατί τίθεται όλο αυτό το διάστημα είχε περισσότερη επαφή με τους γονείς τους. Ana λέει ο πατέρας της, αντι-γάμος απείλησε: ". Εάν μείνετε έγκυος έκοψα το κεφάλι σου και ότι αλήτης και να παίξει μαζί τους αν είχαν μπόουλινγκ μπάλες" Ana είπε ότι αυτό είναι μια κρίση. Bate, εάν τα ούρα, ρολά τα μάτια της και επαναλαμβάνει αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της κατάσχεσης: "Ναι κύριε ό, τι λέτε!" Μετά την κατάληψη στο γραφείο, αμηχανία, φοβισμένος, νευριάσει, έχετε την ανάγκη να τρέξει. Θα της πω να ηρεμήσω και είπε, «ότι είναι καλό ότι η κατάσχεση του είχε συμβεί στο γραφείο, σε ένα μέρος όπου ήταν ανάγκη από φροντίδα, άκουσαν, στη θεραπεία." Ana είναι ηρέμησε, και την ανησυχία του θα ήταν πώς να φύγουν και να πάνε μέσω της εξυπηρέτηση όλων των νευριάσει. Δείτε για έναν πίνακα πετσέτα και ρωτά αν μπορεί να χρησιμοποιήσει την πετσέτα για να πάει. Πες ναι και να τους ζητήσετε να το φέρουμε πίσω επόμενη σύνοδο, μετά την πετσέτα, δεν ήταν δική μου ούτε το δικό της. Ήταν το θεσμικό όργανο, να εξηγήσει.
Ana επιστρέφει fiosonomia με ένα διαφορετικό, πιο ήσυχο, πιο άνετα χωρίς την υποβολή εκθέσεων κατάσχεσης. Αυτός διακηρύσσει ότι είναι πιο ήσυχο, δεδομένου ότι μεταξύ ενός και άλλη συνεδρία δεν θα είχαν σπασμούς. Οι κλήσεις εξακολουθούν να μειώσουν τους σπασμούς και μέχρι τότε δεν προκύπτουν πλέον. Αναρωτιέμαι αν δεν θέλει να δει περισσότερο τους γονείς και τους απάντησε ότι ένιωθε πιο άνετα να το σκεφτώ. Με σύμβαση, το τέλος της υπηρεσίας αρχίζει να πλησιάσει. Αυτό είπε κατά την επόμενη σύνοδο με το παιδί τους παρακολουθεί. Δεν διαβάζω. Μου αρέσει. Στο τέλος της συνεδρίας σας ευχαριστήσω για την υποβολή του γιου του και βαθμούς που θα ήταν ενδιαφέρον αν η επόμενη "ερώτημα" έρχονται μόνα τους. Εκείνη συμφωνεί και λέει: «. Δεν χρειάζεται να περπατήσετε μαζί του, επιληπτικές κρίσεις μου δεν συμβαίνουν πια"
Στην επόμενη σύνοδο κάθεται και μου λέει: "Ονειρεύτηκα ότι κοιμήθηκε με το γιατρό σας. ; Ο Κύριος δεν ονειρεύονται σεξ μαζί μου "Η απάντησή μου είναι: τι καλό μπορείς να μιλάς για αυτό εδώ. Είμαι ευγνώμων για το ενδιαφέρον σας, αλλά είμαι θεραπευτής σας και ότι οι επιθυμίες του ήταν φυσιολογικό, διότι έπρεπε να έχουν βοηθήσει και μαζί με αυτό μια υγιή δεσμό και σημαντικό. Και το πιο σημαντικό θα ήταν αν θα μπορούσε να κρατήσει συνδέσμους, έτσι ώστε να κάνουμε καλά χωρίς να καταστρέψει το ίδιο. Ana φωνάζει και λέει ότι θα χάσετε. Της λέω ότι ένας άλλος συνάδελφος θα την εξυπηρετεί και ότι δεν θα διακοπεί η θεραπεία. Hannah δείχνει τις επόμενες διαβουλεύσεις και λυπημένος κατά την τελευταία συνεδρίασή μας είπε ότι δεν ήθελε να είναι καλύτερα που εξυπηρετούνται από οποιονδήποτε άλλο εκτός από μένα. "Αν προσπαθήσω να επιδεινώσει την γιατρό, στο ιδιαίτερο γραφείο του." Επίσης έχασε Ana


Παραπομπές:

ABRAN, Ιανουάριο, η γλώσσα των Winnicott. Λεξικό των λέξεων και φράσεων που χρησιμοποιούνται από τον Donald W. Winnicott Ρίο ντε Τζανέιρο, Revinter (2000).
Boll, Christopher, Σάο Πάολο Hyteria. Ακούστε (2000).
BERLINCK, Manuel (επιμ.) Υστερία, Αγίου Παύλου Ακούστε (1997).
Outeiral Jose Κλινική του εφήβου θραύσμα transitionnality, Ρίο ντε Τζανέιρο, Revinter (2000).
ROUDINESCO, Ε (1997). El siglo del psicoanálisis πρόστιμο αιώνα. La situación en Francia: κλινική προοπτικές y κτίριο. Διεθνής psycoanalysis. Η επιστολή νέα του IPA. v.6, 1, σ. 40-45.
Ouvir
Ler foneticamente
Dicionário - Ver dicionário detalhado
Google Tradutor para:PesquisasVídeosE-mailTelefoneBate-papoNegócios

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Arquivo do blog